Intrebari si raspusuri


Intrebari despre produse si comenzi

  • Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Ex: Daca doriti sa cautati o bratara din ametist scrieti "bratara ametist" si nu "bratara din ametist".

  • Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, StoneMania Bijou (stonemania.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.

  • Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

  • Comanda plasata pe site poate fi ridicata din magazin?

Da, orice comanda poate fi ridicata de la magazinul nostru din Bucuresti, Bulevardul Carol I Nr. 25 (Piata Rosetti). Deoarece majoritatea bijuteriilor sunt confectionate pe loc, procesarea comenzii poate dura pana la 1-2 zile. Im momentul in care comanda este pregatita veti primi un mail sau un sms de confirmare. Programul magazinului este de luni pana vineri intre orele 10:00 - 20:00 si Sambata de la 10:00 la 18:00

  • Toate produsele afisate pe site ca fiind in stoc se gasesc si in magazin?

Nu. Majoritatea produselor afisate pe site se gasesc si in magazin dar exista posibilitatea ca produsul dorit de dumneavoastra sa nu se afle in acea zi.

Bijuteriile pentru comenzi sunt confectionate pe loc, materialele sunt tinute in depozit. Recomandat este sa plasati comanda pe site sau telefonic daca ati facut o lista cu produse.

Administrarea contului de client

  • Am uitat parola contului. Cum procedez?


In cazul in care nu va amintiti parola contului dumneavoastra, va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.

  • Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?


Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Detalii profil, disponibila in sectiunea Contul meu.

  • Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?


Nu, pentru a face cumparaturi pe acest site, este recomandat sa va creeati un cont de utilizator, dar puteti plasa o comanda si fara cont.


  • Pot modifica o comanda lansata?


In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site sau telefonic (0766 613 696). Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in mail.

  • Pot afla informatii despre comenzile anterioare?


Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Contul meu -> Comenzi.



Intrebari generale

  • Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?


Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. (0766 613 696)

  • Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?


In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau telefonic: 0766 613 696.